Привет

Ruimte om jezelf en je motor even off topic voor te stellen of zomaar wat in het rond te ouwe......

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Plaats reactie
rolfroderick

Привет

Bericht door rolfroderick »

Hallo allemaal

Ik ben Rolf en met deze motor ben ik nog bij de eerste treffens gewweest in Limburg.
Dat was lang geleden. Deze motor heb ik nog steeds zo ook een Ural die in Ghana gestrand was.
Jammer dat foto's n dit progamma plaatsen een drama is. Na een half uur rotzooien met verkleinen zonder resultaat stop ik er maar mee..
Ik begrijp dan ook niiet waarom één wel lukt en een andere echt niet
Terwijl foto's uitwisselen juist zo leuk kan zijn.
[attachment=0]ural nov 2010 (2).JPG[/attachment

]https://i.imgur.com/cjWKQXj.jpg?1
Bijlagen
ural nov 2010 (2).JPG
Laatst gewijzigd door rolfroderick op Zo Mei 31, 2020 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Benno van Ham

Re: Привет

Bericht door Benno van Ham »

hoi, de meeste plaatsen geen bijlage (want die moet inderdaad niet al te groot zijn) maar een link naar een foto die ergens op een cloudstorage staat. Programmas als drive, onedrive, en de traditionele fotoopslagsites hebben allemaal de mogelijkheid om linkjes te maken voor de foto's in diverse formaten.

als je een bijlage upload naar je bericht dan mag hij inderdaad niet te groot zijn, de foto komt dan echt in de database te staan van ons forum en die willen we niet te groot hebben omdat het ons dan als club geld gaat kostten.

Verder, leuke motor met een BMW-hart zo te zien, wat voor blok ligt er in een 60/75 of zo..

benno
Benno

Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMW GS1150 2001, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Racer

Bericht door Racer »

Welkom

Voor afbeeldingen gebruik ik Imgur, daar kun je ze uploaden en ook direct verkleinen. Tevens maakt de site ook direct een link aan die je kan kopiëren voor afbeeldingen te plaatsen op het forum.
rolfroderick

Ja Benno

Een 750cc motor. Dan is alles in balans. Ik heb ook een 900cc motor geprobeerd maar dat was te.
Met deze combinatie ben ik naar een feest geweest in Tjechie. net toen de DDR grens open was. Over de oude beton-platen wegen. Een grote tank en vering alle kanten op.. De Ural had alles om zonder problemen met zware beladng door te tuffen..
Racer

Bericht door Racer »

Het lukt je bijna met de fotos zie ik, als je de link hebt van Imgur moet je deze tussen zogehete tags plaatsen.

Voorbeeld :

[ img] jou imgur link hier tussen [/img]

Dan krijg je dit: ( zag je link staan :))

Afbeelding
rolfroderick

Zo dus :

Afbeelding

Thanx
Racer

Bericht door Racer »

Top :toost: die ziet er wel gaaf uit zo. :D
rolfroderick

Ja , leuk hè

Ik heb deze technisch aangepakt en vooral uiterlijk alles gelaten.
Rijdt en knalt "als nieuw".

Op de derde versnelling na. Die springt eruit. Handig wanneer je al je moed bijelkaar hebt geschraapt om een auto in te halen. Precies als je ernaast zit en een tegenligger is in zicht, klapt 'ie uit z'n drie..
Plaats reactie