Chang Jiang zijklep blok

Hier kun je alle vragen op Chiang Jiang gebied kwijt

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Plaats reactie
Ourobouros

Chang Jiang zijklep blok

Bericht door Ourobouros »

Weliswaar een beetje onder het "verkeerde kopje", maar omdat een hoop lezers misschien niet heel vaak onder het kopje "gevraagd" kijken, hier ook maar even.

Voor een project van me ben ik op zoek naar een Chang Jiang zijklep blok met elektrische starter. Iemand wat liggen toevallig of info over wie voor een beetje leuke prijs zo'n blok heeft liggen? Mag ook een project zijn of -bijna- compleet als het maar geen enorm bloemkool/roest en schade spul is.

Het is voor een solo project zonder zijspan.

Hoor het graag . . . :D
Dnepr MT11 in GROTE beurt.
MT16/80 Frankenstein in ontwikkeling.
Ural M66 in de wacht.
Dnepr / CJ zijklep project ook in de wacht.
R1100GS ragbeest
Frank65

Re: Chang Jiang zijklep blok

Bericht door Frank65 »

Kun je gewoon kopen :

http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=3976

De kans dat je er één vind voor weinig is nihil.
Ourobouros

Re: Chang Jiang zijklep blok

Bericht door Ourobouros »

Die van de oldtimergarage zijn bekend.

Heb in het verleden wel eens wat losse onderdelen bij hun besteld, dat is meestal wel ok, maar weet niet hoe hun revisie werk is. Ziet er op de foto wel ok uit, maar weet niet hoe het technisch is.

Ben in Nederland bij een handelaar ook "volledige revisies" tegen gekomen die er van buiten leuk uitzien, maar technisch om te huilen zijn.

Bijna 2000,00 aanschaf, daarbij nog flinke smak transport van Polen naar Nederland (is geen pakketje van 10 KG), wordt het uiteindelijk en heel serieus bedrag voor iets wat je maar moet afwachten.

Had ook niet gezegd dat het voor weinig moest, maar een beetje leuke prijs. Ben niet op zoek naar sprookjes, alles heeft zijn prijs, zeker als dingen schaarser worden, dat is nu eenmaal marktwerking, maar de afgelopen tijd zie ik af en toe mensen (handelaren) overspannen prijzen vragen voor dingen. Kijk maar eens op Ebay bij aanbieder Motorradteilehannover, die vraagt voor een achterwiel met roest 799,00 Euro (en meer van dat soort prijzen). Ook elders zie je dit soort idiote dingen soms al verschijnen (zelfs in NL en op Marktplaats soms). Ik ga hier niet aan meewerken. Ik wil deze hobby graag ook in het hobby segment houden en niet op een niveau terecht komen waar totaal niet in de het onderwerp geinteresseerd zijnde (en vaak ook niet belast met enige technische kennis) handelaren de markt gaan bepalen.

Was nieuwsierig of wellicht iemand was in NL en directe omstreken die zo'n blok heeft liggen voor een prijs die leuk en reeel is voor zowel ver- als aankoper en ik in ieder geval even kan kijken en voelen ipv - veel- betalen en maar hopen dat het wat is . . . :-)
Dnepr MT11 in GROTE beurt.
MT16/80 Frankenstein in ontwikkeling.
Ural M66 in de wacht.
Dnepr / CJ zijklep project ook in de wacht.
R1100GS ragbeest
Plaats reactie