chang Jiang verkocht........

Hier kun je alle vragen op Chiang Jiang gebied kwijt

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Plaats reactie
chinaman

chang Jiang verkocht........

Bericht door chinaman »

Na bijna 10 jaar trouwe dienst helaas mijn Chang verkocht.
Had al spijt toen hij afgelopen zaterdag werd opgehaald en de straat nog niet uit was :(
De volgende dag een Dnepr K750 gespot op Marktplaats en volgende week zaterdag gaan we hem ophalen :stampen: :toost: .
CJ 750, XL 1200 C, 850 T3, PX 200 E, 2 CV, AK 80 !!
jer0en

Re: chang Jiang verkocht........

Bericht door jer0en »

Waarom heb je de Chang dan precies verkocht? :P

De dnepr ook met een bak eraan of een solo? Ben benieuwd naar de foto's
...
robm84

Bericht door robm84 »

Dus geen najaarstreffen najaarstreffen jullie dit jaar?
chinaman

Bericht door chinaman »

Ja, waarom verkocht? Ik denk hetzelfde als waarom ik hem heb gekocht. Een vlaag van verstandsverbijstering.
De eigenlijke reden was, ik heb al zo veel staan dat ik eigenlijk wat weg moest doen om een beetje werkbare ruimte te krijgen. Waarom dan toch een Dnepr gekocht? Ik weet het niet, schiet mij maar lek. Had ik de Chang eindelijk helemaal goed in orde, schakelde fijn zonder uit de versnelling te springen, laadde bij als een malle (rotor en diodebord vervangen), gewend aan de onronde wielen en slechte remmen, maar, ik had hem in eerste instantie verkocht maar later de koop toch weer ongedaan gemaakt met de vermelding als ik hem ooit zou verkopen hij de eerste zou zijn die ik daarover informeerde. En zo gebeurde. Kon het nu niet maken om hem niet te laten gaan. Spijt of geen spijt.
Die hem koopt, koopt een goed zijspan met slechts 6500 echte km's op de klok. Hij is naar RB motors in Genemuiden gegaan. Hoop dat de K750 net zo goed bevalt. In principe hetzelfde concept maar dan zonder startmotor (die ik overigens toch bijna nooit gebruikte) en zonder achteruit, en dat is wel zonde want die gebruikte ik regelmatig. En helaas geen najaarstreffen dit jaar maar dat heeft een andere reden. De K750 waard al vele jaren in de club rond heb ik begrepen van de verkoper. Foto's te zijner tijd. Het is in ieder geval een witte. Denk dat sommigen van jullie dan misschien al weten om welke het gaat want zoveel witte zijn er nou ook weer niet.
CJ 750, XL 1200 C, 850 T3, PX 200 E, 2 CV, AK 80 !!
Plaats reactie