onderhoud - Eindhoven/Tilburg

Hier kun je alle vragen op Chiang Jiang gebied kwijt

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Plaats reactie
andre_kabel

onderhoud - Eindhoven/Tilburg

Bericht door andre_kabel »

Ik ben net terug uit China en moet nog enkele klusjes uitvoeren voordat de RDW mijn Chang Jiang op de NL weg toelaat. Waar kan ik mijn Balhoofd van mijn voorvork laten afstellen/repararen? Liefst in de buurt van Eindhoven/Tilburg.

Andre
Benno van Ham

Re: onderhoud - Eindhoven/Tilburg

Bericht door Benno van Ham »

zelf doen, lijkt me verreweg het gemakkelijkste. Is een simple klus.

benno
Benno

Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMW GS1150 2001, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
nicolai

Re: onderhoud - Eindhoven/Tilburg

Bericht door nicolai »

Welkom Andre,

Zelf doen een andere mogelijkheid is er niet, er is geen dealer netwerk hoewel er wel een paar mogelijkheden zijn.
Je kunt een sleutelaar opzoeken of als je een aanhanger/vervoer hebt bij iemand langs gaan.
Eindhoven? je zou Ural Team Oberhausen kunnen proberen of Ruud Korpershoek (clublid en steunpunt)
Gossie in Zeeland is importeur en doet dit ook maar om je de waarheid te zeggen kun je dit soort motoren
niet rijden in Nederland als je niet handig bent of je moet een zak geld er tegenaan gooien.
Ook gewone dealers zijn killing voor je motor omdat het oude techniek is en gegarandeerd mis gaat, hiervoor ga je
het beste te rade bij een 50+ motor freak en dan nog moet je uitkijken, kortom wees voorzichtig als je gaat uitbesteden.
Nogmaals welkom en overweeg later eens een lidmaatschap, wij hebben 2x per jaar een sleutel dag waar je terecht kunt
voor klussen die je zelf niet kunt en onder begeleiding van een ervaren iemand en gereedschap de meest exotische klussen
kunt uitvoeren, natuurlijk in dat geval wel ff melden wat je wilt gaan doen dan neemt iemand spullen mee.
veel plezier met je nieuwe hobby en succes bij de Rdw
Schep nooit een probleem waar je nog geen oplossing voor hebt! (Ernst Bloch)
Plaats reactie