Chang Jiang en Erik van Lent

Hier kun je alle vragen op Chiang Jiang gebied kwijt

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Plaats reactie
Lupo

Re: Chang Jiang hater Erik van Lent

Bericht door Lupo »

:D Goed gedaan!
Rij ook Chang
hannibal

Bericht door hannibal »

Ik koop al sinds jaar en dag geen promotor of wat voor een shit motorblad dan ook meer en belegde het daarmee uitgespaarde geld een paar jaar geleden in een k750.... Daarbij werd ik lid van onze club en ontvang daardoor het enige lezenswaardige motorblad van nederland :idea:
robm84

Bericht door robm84 »

En heb je je bank rekening nummer ook gegeven aan ze?
nicolai

Bericht door nicolai »

Promotor is een prima blad hoor zeker om de beginnende motorrijder richting te geven.
Het devies is meestal koop dit of koop dat en zelf doen komt al helemaal niet voor.
Dat is ook wel logisch want de meeste willen of kunnen helemaal niet sleutelen
Het gaat om de doelgroep en daar behoren wij niet bij en dat ben ik wel met je eens.
15 jaar geleden was ik verbaast dat iemand werd op gebeld dat hij het had gehaald naar de TT van Assen
Met een nieuwe Bmw rij je hem dan brandend door het etalage raam maar begrijp je ook dat een dealer
van Chang-Jiang in een caravan woont, ik was laatst bij zo'n ontzettend dure Bmw zaak en moest een tankdop
kopen voor een K serie €160,- ik zei nog nee alleen de dop en niet de hele tank maar het hielp niet.
Natuurlijk snap ik dat het lullig is dat Promotor zomaar je advertentie en plaatje gebruikt maar aan de andere kant
wees blij dat ze ervan hebben gehoord, en nu zwengel je het ook nog een beetje aan voila, ik denk dat Promotor jou
nog wel eens zou kunnen aanklagen hierom en expres dit doet om er geld aan te verdienen, hahaha
Mooi verhaal man hou ons op de hoogte en blijf lachen
Schep nooit een probleem waar je nog geen oplossing voor hebt! (Ernst Bloch)
nicolai

Re: Chang Jiang en Erik van Lent

Bericht door nicolai »

Zie je wel, als je al een tijdje mee gaat kun je daar alleen nog maar om lachen.
Meestal is het geen onwil, men zegt wel eens dat de wereld ten onder gaat aan goede bedoelingen!
Vaak wordt het verkeerd begrepen maar er zijn meerdere kanten aan dit verhaal.
Goed dat je het onder de aandacht hebt kunnen brengen en je zegje ook nog hebt mogen doen!
Schep nooit een probleem waar je nog geen oplossing voor hebt! (Ernst Bloch)
chinaman

Re: Chang Jiang en Erik van Lent

Bericht door chinaman »

En dat bedoel ik dus, Ben, lol, daar gaat het om. Of dat met chinees of russisch ijzer is, of dat je graag je tuin aanharkt. Het maakt allemaal niets uit zolang je er maar lol in hebt en anderen er geen schade mee berokkend.
Ik heb gezegd............ :toost:
Enne Ben, ik rijd nog steeds met heel veel plezier op die Chang die ik ooit van je overgenomen heb. Nogmaals :toost:
CJ 750, XL 1200 C, 850 T3, PX 200 E, 2 CV, AK 80 !!
Plaats reactie