Omdat enkele UDCN rijders al jaren aansluiten bij de MZ Zandpadenrit bij deze.
Op zaterdag 30 november wordt de MZ Zandpadenrit weer gereden. Deze keer in Noord Limburg. Tussen Venlo en Venray.
De rit zelf is op zaterdag de 30e, als van outs weer snert onderweg. Zaterdag avond wordt het eten weer verzorgd door Tom. De rit gaat ook door Duitsland, dus ID bewijs mee. Op locatie is een grote tent (met verarming) dus bij warm weer geen paniek.
Treffen hele weekend is van 29 november tot 1 december. bij aanmelden graag doorgeven of het alleen de rit betreft of hele weekend.
Voor degene die er nog nooit geweest zijn, deze rit is een leuke mengelmoes van deelnemers. Zo rijden er klassieke Enduros', MZtjes, Urals en Dneprs en wehrmachtmotoren mee. Meer info via PM.
Groet Iwan
MZ Zandpadenrit 2024
Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra
Re: MZ Zandpadenrit 2024
Tussen Venray en Venlo is heel grof, ik kan zeggen dat het aan de oostkant van de maas is. groet Geert
Ola Geert, locatie is alleen ter indicatie. Daarom heb ik vermeld dat voor de exacte locatie er een pm gestuurd moet worden.
Andere optie is locatie op internet te vermelden met het risico op bezoek van personen die je kan missen als kiespijn of volk dat meent dat wij geen recht op onze hobby hebben.
Andere optie is locatie op internet te vermelden met het risico op bezoek van personen die je kan missen als kiespijn of volk dat meent dat wij geen recht op onze hobby hebben.
Daarom heb ik de juiste locatie niet bekend gemaakt