Najaarssleuteldag 5 oktober
Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra
Najaarssleuteldag 5 oktober
Komende zaterdag is het weer zover, er mag gesleuteld worden.
Er zijn al een aantal aanmeldingen met interessante klussen, dus er is zeker wat te doen.
groetjes Hidde
Er zijn al een aantal aanmeldingen met interessante klussen, dus er is zeker wat te doen.
groetjes Hidde
Ural IMZ 8.103 650
Suzuki DR BIG 750
Suzuki LS 650
Suzuki DR BIG 750
Suzuki LS 650
Re: Najaarssleuteldag 5 oktober
Het was een geslaagde dag.
Een paar plaatjes van vandaag:
Een paar plaatjes van vandaag:
Prutst nu aan/met:
- KMZ K750 - solo
- IMZ/Ural 8.123-10 met span
- Royal Enfield Himalayan
- BMW R1150R
- KMZ K750 - solo
- IMZ/Ural 8.123-10 met span
- Royal Enfield Himalayan
- BMW R1150R
Het was weer een gezellig dag, met een mooie opkomst.
Het weer was een kadootje. Leuk gesleuteld...ervaren en minder ervaren practisanten Goed geregeld door Hidde en John. Lekkere broodjes Ben!
Vroeg me nog af...Is het nog gelukt met die camel zijklepper van ? Ik moest weg (net te laat in de vrachtwagen optocht klem) en kon het fijn afstellen van ontsteking en carbs net niet meer meemaken.
Tot de volgende (voor mij is dat wellicht Houten waar volgens de laatste Twin iets anders komt te staan dan 'de gebruikelijke brikken'. Vond dat nogal een belediging )
Grt Marc
Vroeg me nog af...Is het nog gelukt met die camel zijklepper van ? Ik moest weg (net te laat in de vrachtwagen optocht klem) en kon het fijn afstellen van ontsteking en carbs net niet meer meemaken.
Tot de volgende (voor mij is dat wellicht Houten waar volgens de laatste Twin iets anders komt te staan dan 'de gebruikelijke brikken'. Vond dat nogal een belediging )
Grt Marc
- Benno van Ham
JA, de camel is uiteindelijk ook op gang gekomen. Met wat hogere gasnaalden, grotere sproeiers en wat liefdevol aandacht werd ook dat blok uiteindelijk redelijk lopende gemaakt. Voor motoren die lang hebben stilgestaan is het altijd wat lastig. Die moeten eigenlijk ook nog een paar keer lekker warm gereden worden voor je de uiteindelijke afstelling kunt doen.
groeten,
Benno
groeten,
Benno
Benno
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
-
Ik heb nog spierpijn in mijn rechterbeen...
Kampeervehikel
VW Karmann ghia 1971
WIE GEEN NEDERLAAG AANVAARDT, KAN NOOIT VERSLAGEN WORDEN
VW Karmann ghia 1971
WIE GEEN NEDERLAAG AANVAARDT, KAN NOOIT VERSLAGEN WORDEN