M8x1 voor koppeling
Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra
M8x1 voor koppeling
Heeft iemand een adres voor M8x1x16 boutjes met verzonken kop, voor de koppeling (van een K750)? Liefst voor inbus of torxsleutel.
Ik vind ze bij Nederlandse Dnepr leveranciers niet op voorraad, of enkel met sleufkop. En om nou vanuit het buitenlang 15+ euro verzondkosten te betalen voor 5 boutjes...
Ik vind ze bij Nederlandse Dnepr leveranciers niet op voorraad, of enkel met sleufkop. En om nou vanuit het buitenlang 15+ euro verzondkosten te betalen voor 5 boutjes...
- Benno van Ham
- Berichten: 4495
- Lid geworden op: 15 mei 2004, 23:58
Re: M8x1 voor koppeling
Het zijn er sowieso 6 natuurlijk.
Maar als je de oude opmeet moet dit te bestellen zijn bij een eriks, boutenpaleis oid Ik gebruik gewoon de sleufschroeven altijd en dat werkt prima.
Maar als je de oude opmeet moet dit te bestellen zijn bij een eriks, boutenpaleis oid Ik gebruik gewoon de sleufschroeven altijd en dat werkt prima.
Benno
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Re: M8x1 voor koppeling
Inderdaad, 6 stuks.
De maat weet ik, M8x1.0x16, maar ik krijg ze dus niet gevonden. Ofwel vind ik verzonken kop/inbus maar gewone draad, ofwel fijne draad maar zeskantkop.
De originele sleufbouten zijn niet bruikbaar, want van de sleuven is niet veel meer over...
De maat weet ik, M8x1.0x16, maar ik krijg ze dus niet gevonden. Ofwel vind ik verzonken kop/inbus maar gewone draad, ofwel fijne draad maar zeskantkop.
De originele sleufbouten zijn niet bruikbaar, want van de sleuven is niet veel meer over...
- Benno van Ham
- Berichten: 4495
- Lid geworden op: 15 mei 2004, 23:58
Re: M8x1 voor koppeling
Dan pak je nieuwe sleuf schroeven of betaald wat meer. Keuzes keuzes.
Benno
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Re: M8x1 voor koppeling
Ik had verwacht dat deze bouten algemeen ijzerwarenassortiment waren, maar dat blijkt dus niet het geval.
- Benno van Ham
- Berichten: 4495
- Lid geworden op: 15 mei 2004, 23:58
Re: M8x1 voor koppeling
nee klopt, is een lastig maatje. Als je ze al vindt klopt de hoek van de kop vaak al niet. De nieuwe ural boutjes zijn wel wat je wilt maar die moeten van verder weg komen. Ik gebruik gewoon nieuwe sleufschroeven, die werken prima.
Benno
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011