Onderdelen bestellen
Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra
-
Onderdelen bestellen
Hoi clubleden,
Is er wellicht iemand die ervaring heeft met het bestellen van onderdelen op dnepr-kiev.com uit Oekraïne?
Moet je hier nog extra zaken voor regelen of tax betalen?
Groeten Marcel
Is er wellicht iemand die ervaring heeft met het bestellen van onderdelen op dnepr-kiev.com uit Oekraïne?
Groeten Marcel
Dnepr MT16 1993
- Benno van Ham
Re: Onderdelen bestellen
Geen idee, ik bestel eigenlijk alleen in nederland bij Rolpa.nl voor dit doel. Heel af en toe een keer in polen bij oldtimergarage. Dat werkt ook goed.
Ik heb wel eens wat onderdeeltjes uit Kyiv laten komen maar dan werd er eigenlijk nooit belasting bij gerekend, vaak wel relatief duur transport naar Nederland en natuurlijk wachttijd.
Maar Jan (rolpa) heeft de meest gebruikelijke spullen gewoon liggen dus meestal gun ik het hem wel. Je wordt niet rijk van het verkopen van onderdelen voor oostblokmotoren
Ik heb wel eens wat onderdeeltjes uit Kyiv laten komen maar dan werd er eigenlijk nooit belasting bij gerekend, vaak wel relatief duur transport naar Nederland en natuurlijk wachttijd.
Maar Jan (rolpa) heeft de meest gebruikelijke spullen gewoon liggen dus meestal gun ik het hem wel. Je wordt niet rijk van het verkopen van onderdelen voor oostblokmotoren
Benno
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Dnepr K-750 project, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
-
Meestal bestel ik zelf ook mijn onderdelen via Jan. Ik zat van de week een beetje googlen voor nieuwe banden. Zodoende kwam ik op deze site.
Bedankt voor je antwoord Benno.
Bedankt voor je antwoord Benno.
Dnepr MT16 1993
Same here, ik probeer ook zo veel mogelijk bij Rolpa (Jan) te bestellen, dan heb je je spullen ook het snelst.
Pasgeleden keerringen voor de achterschokbrekers (oude model) wel bij Oldtimer garage besteld (omdat Jan ze niet kon leveren), maar vanaf bestellen ben je bijna zo ineens 2 weken verder voordat eea in de bus valt..
Ook wel eens wat bij www.uralonderdelen.nl besteld, maar die zijn gestopt en verwijzen naar RB.
Uralzentrale in Dtsland heb ik nooit iets besteld, in Oekraine ook niet
Pasgeleden keerringen voor de achterschokbrekers (oude model) wel bij Oldtimer garage besteld (omdat Jan ze niet kon leveren), maar vanaf bestellen ben je bijna zo ineens 2 weken verder voordat eea in de bus valt..
Ook wel eens wat bij www.uralonderdelen.nl besteld, maar die zijn gestopt en verwijzen naar RB.
Uralzentrale in Dtsland heb ik nooit iets besteld, in Oekraine ook niet
Dnepr MT9 + Yamaha Tracer 900
- Benno van Ham
ural hamburg heb je ook nog, daar heb ik ook wel redelijke ervaringen mee.
Arbalet in Oekraine was voor de SMO al een dubieuze handelspartner. Paar keer gehad dat ik iets wilde kopen, na de transactie kreeg ik te horen dat het niet meer leverbaar was of ik iets anders wilde voor het geld ??
Mijn normale route
Jan Wassenaar (Rolpa)
OldTimerGarage
Ural Hamburg
ural gerateerd, richard (rbmotoren)
Zijkleppers gerelateerd (amazon of Ali) voor minder kritische onderdelen
Arbalet in Oekraine was voor de SMO al een dubieuze handelspartner. Paar keer gehad dat ik iets wilde kopen, na de transactie kreeg ik te horen dat het niet meer leverbaar was of ik iets anders wilde voor het geld ??
Mijn normale route
Jan Wassenaar (Rolpa)
OldTimerGarage
Ural Hamburg
ural gerateerd, richard (rbmotoren)
Zijkleppers gerelateerd (amazon of Ali) voor minder kritische onderdelen
Benno
-
Hallo Marcel,MarcelSmits schreef: ↑10 mei 2023, 22:26 Hoi clubleden,
Groeten Marcel
Ik heb een keer eerder iets besteld bij Arbalet, ik moet zeggen dat ik niet ontevreden was. Verzending duurde even, maar onderdeel (verdeler kap en rotor) was hartstikke netjes. Inklaringskosten waren toen, naast verzenden, €13,40.
Ural Hamburg heb ik eigenlijk geen ervaring mee. Ural Zentrale wel, nette klantenservice, prima producten en goede levering. Terugbetaling ging iets minder vlot Maar zeker wel tevreden.
Oldtimer Garage heeft vaak die spullen die anderen soms niet hebben, naar mijn idee. Maar daar hangt dan ook wel een prijskaartje aan. Ze spreken aan de telefoon niet echt Engels en ik vind hun klantenservice niet al te best.. Maar wel prima spullen.
Over Rolpa ook zeer content Prima producten, goede levering en dicht(er) bij huis. Vooral dat laatste vind ik toch belangrijk. Als ik het hier niet kan vinden, pas dan ga ik verder kijken.
Idem hier. Was wel voor de crash in Donbas. Maar spullen waren prima..
Dnepr
Angst is tijdelijk, spijt blijft........
Angst is tijdelijk, spijt blijft........