Een plaats waar liefhebbers van Russische en chinese motoren hun traantjes kunnen wegpinken en met elkaar informatie uit wisselen over onze ijzeren paarden
Racer schreef: ↑26 aug 2022, 20:01
Vandaag weer een korte ronde gedraaid, helaas niet zo veel tijd de laatste tijd
Hier eigenlijk helemaal geen tijd.... heb het klussen aan het huis weer op gepakt, heb alle kozijnen, deuren en ramen geschilderd (zijn er nogal een aantal) en "moet" nu door met boeiboorden kopgevels vervangen, overstekken en goten etc. Wordt steigers bouwen...
Afgelopen zaterdag hier ook een rondje gereden, kende nog een oude bosweg die had hier en daar wat plassen water normaal, echter hadden ze deze nu opgevuld met stol en stenen.... Was blij toen ik beneden was, uitlaat bout verloren de rest moet ik nog nalopen Onderstaande foto was het begin, daarna werd het nog erger... kon helaas niet meer omdraaien.
Frank65 schreef: ↑12 sep 2022, 19:06
Tegen de klok in.
Kwam nog een Ural span tegen bij Nijkerk. Rij veel vaker dit rondje, Veluwe en langs de IJssel
Mooi rondje Frank. Ik rij nog wel s een rondje maar dan net wat zuidelijker. Was laatst wel bij radio kootwijk...voor t eerst. Mooi bouwwerk..net als de jouwe
Met de solo kom je dichtbij maar met span net te breed voor de paaltjes
Het was zeker mooi weer gisteren, anders dan het troosteloze van vandaag. Zelf geen foto's gemaakt maar ik heb zowel de K750 (in de ochtend) als het Opeltje (middag) even lekker uitgelaten. Prachtig weer om lekker rond te rijden, zonnetje erbij. Helaas zonder plaatjes maar toch.
Prettige dagen allemaal en tot 2023.
Benno
Benno
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMW GS1150 2001, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Erger nog: Mijn K750 heeft er in die eerste week van 2023 alweer 800 kilometer opzitten in de vorm van twee toerritjes en wat woon-werkverkeer tussen thuis en Amstelveen.
Komende week maar weer eens braaf "zoals het hoort" met de BMW richting arbeid.
Prutst nu aan/met:
- KMZ K750 - solo
- IMZ/Ural 8.123-10 met span
- Kawasaki W650
- BMW R1150R
Ik heb wel een beetje gereden maar vooral met de duitse zussen. Klein rondje rondom/door het dorp met de K750 met een mogelijke aspirant zijspanrijder die wilde kijken of het iets was om met de hond op vakantie te kunnen, met BeRTa wat woon werk en met uRSula om te kijken of ze nog werkte (schaam). Alles zonder plaatjes..
Benno
Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMW GS1150 2001, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Tula 1958, BMW R1200RT 2011