Watjestreffen 2021

Een plek om alle treffens, activiteiten etc een plaatsje te geven zonder dat ze ondersneeuwen in het forum

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Plaats reactie
Benno van Ham

Watjestreffen 2021

Bericht door Benno van Ham »

Zoals de leden die de nieuwbrief ontvangen inmiddels al kunnen weten gaat het watjestreffen niet door dit jaar. Er zijn nog teveel onduidelijkheden, regelgeving en beperkingen om dit doorgang te laten hebben. Door Corona, zijn ook in 2021, onze mogelijkheden behoorlijk ingeperkt.

Eén van de gevolgen van deze maatregelen is dat het Watjestreffen 2021 helaas niet doorgaat.

Ook over de Sleuteldag en de Zandhappersrit bestaan bij het bestuur de nodige twijfels.

Wel willen wij proberen of het mogelijk is om in maart een ééndaagse toetocht te organiseren.

Daarvoor zullen we helaas moeten kijken naar waar de meeste leden wonen en dat betekent dat de toertocht dan in het westen tot het midden van het land gehouden zal worden.

Houdt je mailbox in de gaten voor verdere info.
Benno

Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMW GS1150 2001, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
Eef Bilars

Re: Watjestreffen 2021

Bericht door Eef Bilars »

Jammer het is niet anders nu maar hopen dat alles snel onder controle is :!:
Nejra

Bericht door Nejra »

Benno van Ham schreef: Ma Jan 25, 2021 11:12 Wel willen wij proberen of het mogelijk is om in maart een ééndaagse toetocht te organiseren.

Daarvoor zullen we helaas moeten kijken naar waar de meeste leden wonen en dat betekent dat de toertocht dan in het westen tot het midden van het land gehouden zal worden.
En als Kleine teaser voor die toerrit...
Uit welingelichte bronnen heb ik vernomen dat de kans dat dit idyllisch stukje landschap in de toerrit wordt opgenomen waarschijnlijk aanzienlijk groter is dan de kans dat die Duitse Dinges dan ook zo prominent in beeld zal staan ;)

Afbeelding

Helaas wilde de bron niet vermelden waar dit is (om het spannend te houden)....

Nu maar hopen dat het weer, Corona-maatregelen en wegopbrekingen geen roet in het eten gooien.... :mrgreen:

Wordt (ongetwijfeld) vervolgd! :toost:
Prutst nu aan/met:
- KMZ K750 - solo
- IMZ/Ural 8.123-10 met span
- Kawasaki W650
- BMW R1150R

:toost:
Arian

Bericht door Arian »

023 - 1.jpg
in plaats van een ritje naar de Veluwe hier maar aan het rondtuffen geweest
Bijlagen
035-1.jpg
Nejra

Bericht door Nejra »

Benno van Ham schreef: Ma Jan 25, 2021 11:12 Wel willen wij proberen of het mogelijk is om in maart een ééndaagse toetocht te organiseren.

Houdt je mailbox in de gaten voor verdere info.
Kleine update: Door de situatie rond corona en de bijbehorende lock-down kunnen we nog altijd geen definitieve datum voor deze beoogde toerrit afgeven. We hopen hier zo snel mogelijk uitsluitsel over te kunnen geven. Achter de schermen wordt er wel heel hard gewerkt aan een mooie route.

Ook een blik achter de schermen?? klik hier voor een ijskoud opwarmertje cq een eerste indruk. :mrgreen:
Helaas kan het bestuur geen garantie geven op de aanwezigheid van sneeuw tijdens de toerrit. :wink:
Prutst nu aan/met:
- KMZ K750 - solo
- IMZ/Ural 8.123-10 met span
- Kawasaki W650
- BMW R1150R

:toost:
robm84

Bericht door robm84 »

Wij zitten nu maar in andere blokhutjes in de buurt van. Vierhouten. De omgeving is hier mooier als in het midden van het land. Helaas is het niet anders....
roel100

Bericht door roel100 »

De datum van de Toerrit is bekend

20 maart zal het zover zijn.

Overige details staan in de Nieuwsbrief die ja vanavond per mail ontvangt.
Roel de Glopper
secretaris UDCN
Kijk ik opzij, ben ik altijd weer blij
jaapvanthoff

Bericht door jaapvanthoff »

Is de Zanhapper rit mogelijk ergens te downloaden?
't Is voor mij de eerste keer dat ik van het asfalt af zou gaan.
Dan kan ik een keer oefenen zonder al te veel ego deuken...
Linda €€€€
roel100

Bericht door roel100 »

De Zandhappersrit is dit jaar vervallen.

Alle activiteiten tot 1 mei zijn vervallen en vervangen door één toerrit op 20 maart in de buurt van Utrecht.

Details staan in de Nieuwsbrief die je gisteren hebt ontvangen.
Roel de Glopper
secretaris UDCN
Kijk ik opzij, ben ik altijd weer blij
Hidde

Bericht door Hidde »

Dat onverhard rijden is niet moeilijk hoor, gewoon lekker rustig aan het zijwieltje helpt enorm. .. en als er water obstakels zijn gewoon even naar de anderen kijken :D
Ural IMZ 8.103 650
Suzuki DR BIG 750
Suzuki LS 650
jaapvanthoff

@Roel,
Ja, ik heb gelezen dat de zandhapper rit met een groep niet doorgaat.
Maar als het een als enkel individu te volgen route is, dan zou ik het graag doen. Deze of andere bospad routes.
Ik voorkom met een toegestane route dat ik anderen overlast bezorg. En ik ben helemaal nieuw in zowel zijspan techniek als rijden op alles wat zachter is dan een aangebrande eierkoek.
Bospaden, zand... ik woon in het Rotterdamse. Het enige losse zand wat ik in de buurt weet te vinden, is een berg overgebleven zand van het ophogen van het tuinpad. Das niet genoeg voor een middagje spelen. :-)
Linda €€€€
Benno van Ham

Sory maar ik geef mijn routes niet vrij. We rijden daar veelal op privegebied van mensen die ik al jaren ken, dat doe ik alleen als ik er zelf bij ben. Voorlopig dus niet.

Groeten,

Benno
Benno

Diverse motoren en spannen : Dnepr MT16 1993, BMW GS1150 2001, BMWK1200RS-EML Speed 1997, Tula 1958, BMW R1200RT 2011
jaapvanthoff

Respect.
Linda €€€€
Benno van Ham

Maar zodra het kan wil ik best met een klein groepje het zand op hoor, zullen wel meer liefhebbers zijn denk ik. Zal op zijn vroegst vrees ik eind april, mei worden
Benno

jer0en

Bericht door jer0en »

Via https://nl.wikiloc.com/ kun je relatief makkelijk routes vinden. Ik rij ze dan vaak op gevoel of met een printje op de tank omdat ik de navigatie functie niet geweldig vind. Maar als je op zoek bent naar een "gebied" om te rijden kun je ook kijken waar veel off road routes lopen, daar zal dan geheid wat zand te vinden zijn!

Het blijft echter wel zelf opletten of je overal mag rijden, en mijn ervaring is dat wanneer je jezelf rustig en beleeft door het bos begeeft mensen er meestal geen problemen mee hebben. Helaas zijn er steeds meer gebieden waar je het bos niet meer in mag en mensen elk gemotoriseerd voertuig weren. (Waar ik me ook wel iets bij voor kan stellen als ik crossers vol gas langs groepen wandelaars zie scheuren of een rijtje 4x4's een bospad compleet naar de vernieling rijdt :oops: )
...
Fredt

Bericht door Fredt »

Beste Driewiel-sleutelaars. .....

Begin Mei dan toch een
ritje in de Biesbosch ?
Ik ben er bij !

Vriendelijke groet,
Fred T. te A.
Chang Jiang M1M.
Plaats reactie